Mulher e adolescente são flagrados com drogas e arma em Porto Real, RJ

Uma mulher e um adolescente foram flagrados com drogas e arma no início da noite de terça-feira (23), em Porto Real, no Sul do Rio de Janeiro.

Segundo a Polícia Militar (PM), com eles foram apreendidos 20 cápsulas de cocaína, dois tabletes pequenos de maconha, uma pistola calibre .380 com três munições e 2.240 cápsulas vazias.

O flagrante aconteceu na Rua 1 do bairro Novo Horizonte. Ainda de acordo com a PM, os agentes foram ao endereço checar uma denúncia de que os suspeitos estavam escondendo os entorpecentes e a arma em casa.

Os dois foram levados para a 100ª Delegacia de Polícia (Porto Real). Eles irão responder por posse ilegal de arma de fogo, tráfico de drogas e associação ao tráfico. A mulher também foi autuada por corrupção de menor.

Foto: Divulgação

 

11 comentários em “Mulher e adolescente são flagrados com drogas e arma em Porto Real, RJ

  • 12 de junho de 2019 em 02:06
    Permalink

    Hi, I think your site might be having browser compatibility issues. When I look at your website in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, fantastic blog!

  • 22 de agosto de 2019 em 03:45
    Permalink

    of course like your website but you need to check the spelling on quite a few of your posts. Several of them are rife with spelling problems and I find it very troublesome to tell the truth nevertheless I’ll surely come back again.

  • 27 de agosto de 2019 em 10:09
    Permalink

    It’s hard to find knowledgeable people on this topic, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

  • 29 de agosto de 2019 em 10:54
    Permalink

    Aw, this was a very nice post. In concept I would like to put in writing like this additionally – taking time and actual effort to make an excellent article… however what can I say… I procrastinate alot and certainly not seem to get something done.

  • 29 de agosto de 2019 em 11:43
    Permalink

    When I initially commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now each time a comment is added I get four emails with the same comment. Is there any way you can remove people from that service? Thank you!

  • 31 de agosto de 2019 em 12:00
    Permalink

    Hola! I’ve been following your weblog for some time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Porter Tx! Just wanted to tell you keep up the excellent work!

  • 4 de setembro de 2019 em 09:16
    Permalink

    I was reading through some of your posts on this website and I think this web site is real informative! Keep posting.

  • 4 de setembro de 2019 em 10:07
    Permalink

    I have not checked in here for a while because I thought it was getting boring, but the last few posts are good quality so I guess I will add you back to my everyday bloglist. You deserve it my friend 🙂

  • 10 de setembro de 2019 em 03:05
    Permalink

    Hey! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you I truly enjoy reading your posts. Can you recommend any other blogs/websites/forums that cover the same topics? Thank you so much!

  • 11 de setembro de 2019 em 08:12
    Permalink

    Good write-up, I?¦m normal visitor of one?¦s website, maintain up the excellent operate, and It is going to be a regular visitor for a lengthy time.

  • 16 de setembro de 2019 em 18:24
    Permalink

    I simply want to tell you that I am just all new to weblog and absolutely liked this web site. More than likely I’m planning to bookmark your blog . You actually have exceptional article content. Many thanks for sharing with us your website page.

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.