Cruzeiro, SP sedia Copa Inacinho de Futebol Master

João Bosco Ramos Fuska – Foi realizada na quinta feira dia 1º de junho a Reunião da Copa Inacinho que contou com a presença de 06 Equipes:

SINDICATO DOS METALÚRGICOS – FABRIVA – ANA ROSA – SANTO CRUZEIRO – UNIÃO DE OURO – OPERÁRIO

A comissão Organizadora sob a Presidência do Paulinho Contador tem como Membro Executivo Luiz Henrique Picolé e o Fuska  como Relações Publicas.

Primeiras definições: As Equipes Jogarão entre si em um único turno se classificando 04 (quatro) para a disputa de um quadrangular final:

As partidas serão realizadas no Estadio Municipal Professor Virgilio Antunes de Oliveira (FAC), com 01(Uma) partida no sábado e 2 (Duas) no domingo e os jogadores deverão terem mais de 45(quarenta e cinco) anos.

Inicio previsto para 17 de Junho.

 

João Bosco Ramos Fuska –  MTB 53617 sp

 

 

 

11 comentários em “Cruzeiro, SP sedia Copa Inacinho de Futebol Master

  • 12 de junho de 2019 em 04:39
    Permalink

    When I originally commented I clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a comment is added I get four emails with the same comment. Is there any way you can remove me from that service? Thanks!

  • 22 de agosto de 2019 em 04:12
    Permalink

    Excellent blog here! Also your site rather a lot up fast! What host are you the use of? Can I get your associate link to your host? I wish my website loaded up as quickly as yours lol

  • 27 de agosto de 2019 em 10:40
    Permalink

    fantastic post, very informative. I wonder why the other experts of this sector don’t notice this. You should continue your writing. I’m sure, you have a huge readers’ base already!

  • 29 de agosto de 2019 em 11:27
    Permalink

    Outstanding post but I was wanting to know if you could write a litte more on this topic? I’d be very grateful if you could elaborate a little bit more. Thanks!

  • 29 de agosto de 2019 em 11:59
    Permalink

    There’s noticeably a bundle to learn about this. I assume you made sure nice factors in features also.

  • 31 de agosto de 2019 em 12:32
    Permalink

    Usually I do not read post on blogs, but I would like to say that this write-up very forced me to try and do so! Your writing style has been surprised me. Thanks, very nice post.

  • 10 de setembro de 2019 em 02:26
    Permalink

    Wow! Thank you! I always wanted to write on my blog something like that. Can I take a fragment of your post to my blog?

  • 11 de setembro de 2019 em 08:27
    Permalink

    I’ve been exploring for a little for any high quality articles or blog posts in this kind of space . Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this website. Studying this information So i am happy to exhibit that I have a very good uncanny feeling I came upon just what I needed. I most indisputably will make sure to don’t fail to remember this web site and provides it a look regularly.

  • 16 de setembro de 2019 em 15:13
    Permalink

    I simply want to tell you that I am just beginner to blogging and absolutely enjoyed you’re web site. Likely I’m want to bookmark your blog post . You actually have exceptional articles and reviews. Thanks for sharing with us your blog site.

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.